فاتحان

فاتحان

با فتح لحظات امروز ، فاتح لحظات فردا شیم...
فاتحان

فاتحان

با فتح لحظات امروز ، فاتح لحظات فردا شیم...

به یاریش


خوب مهربون سلام


چه خوب شد اومدی و خوش اومدی

منتظرت بودم 

خوشحالم که اینجایی و همراهمونی


به امید لطیف  قراره باهم کلی همدلی کنیم و همراهی واسه اینکه شاد باشیم و موفق؛ واسه اینکه ازهدیه شدنمون به زمین راضی باشیم و لذت ببریم و واسه اینکه به لطف لطیف مهربون به همه هدف های خوبمون برسیم. می خواهیم قد بکشیم ؛ رشد کنیم ؛ بالنده شیم ؛ اوج بگیریم و برسیم به اونجایی که باید ...

پس :


بیـــاییم بشیـــم سی مرغ، تا شیـــم سیـــــمرغ و پر بکشــــیم به قاف عشق؛

فاتح لحظات باشیم...


طاهره شفائی


تو منوی سمت راست :

  • تو قسمت قاف عشق؛ کلیپ های کوتاهی  از نکته هایی واسه زندگی شاد و موفقه که بهتون هدیه می کنیم؛ خوشحال میشم بعد از دیدنشون نظرات خوبتونو بهمون هدیه کنی .
  • آدرس و شماره مرکز مشاوره ای که الان در خدمتم،تو قسمت مراکز مشاوره است،برای دوستان خارج از کشور و دوستان شهرستانی بصورت مشاوره تلفنی درخدمتم.
  • سمت چپ بالای هر قسمت هم بخش نظراته که منتظر نظرات خوبتونم تا به یاری محبوب بتونیم کنار هم بهتر و مفیدتر باشیم .

نظرات 49 + ارسال نظر
بی نام 11 خرداد 1396 ساعت 14:15

فکر نمیکردم از راه دور و خارج از کشور با مشاوره تلفنی اینهمه تغییر و نتایج خوب تو زندگیم ایجاد شه

اولین باری که به دفترتون زنگ زدم و گفتم از خارج از ایران تماس می گیرم و ... باورم نمیشد

خیلی از شما سپاسگزارم مشاور خوب و مهربان

... 11 خرداد 1396 ساعت 14:13

سرکار خانم دکتر شفایی عزیز

از شهرستان دور با هزار امید اومدم خدمتتون و با اینکه زندگی تازه ای را شروع کرده بودیم ، اما ....

نمی دونم چطور خدا را شکر کنم و از شما تشکر کنم که اینطور متعهدانه و مسولانه زندگی و گرما و عشق و امید و به ما برگردوندید
بی نهایت متشکرم

آتنا 26 مهر 1395 ساعت 15:53

سلام
اگه خاطرتون باشه من پارسال اومدم پیش شما برای مشاوره

خیلی ازتون ممنونم که لطف بزرگی به من و زندگیم کردین

اون موقع خیلی از دستتون ناراحت شدم چون باعث شدین من واون آقایی که قرار بود باهم ازدواج کنیم از هم جدا شیم. ولی بعد از گذشت یه مدت به همه چیز و همه حرفایی که به من و اون گفته بودین فکر کردم دیدم واقعا چقد خوب شد که هیچی درست نشد
چون دست اون آقام واقعا برام رو شده بود ، نمیتونست از کاراش دست برداره.فقط به ظاهر مومن بودن باطنشون خیلی کثیف بود بازم خداروشکر میکنم که تموم شد همه چی.
از شما هم ممنونم که کمکم کردین
خیلی ازتون ممنونم که لطف بزرگی به من و زندگیم کردین

بهادر 26 مهر 1395 ساعت 15:50

سلام
سال 1391 یا 92 بود که در شرایط روحی خیلی بدی بودم.. د
قبل از اون چند جا مشاوره رفته بودم که متاسفانه هیچ کارایی نداشت...
در مرکز مشاور با مشاوری روبرو شدم به نام خانم شفایی که ایشون فوق العاده به من کمک کردند... متاسفانه ساکن شیراز هستم و خیلی دلم می خواد دوباره ایشون رو ببینم.. هیچ وقت نمی تونم کمک های ایشون رو فراموش کتم

س. ق 20 مهر 1395 ساعت 02:25

وقتی تو کلاس جلوی اون همه آدم من و رو صندلی داغ نشوندین
انگاری پشیمون شده بودم ، با همه ایمانی که به خودتون و به کارتون دارم ، دو دل شده بودم . که وای خدای من عجب کاری کردم ...

حالا میخوام بگم : واااااقعا ازتون ممنونم
این درد چندین ساله ، این بار سنگین که اینهمه سال رو دوشم بود و کمک کردی و عالی کردید

خیلی خوشحالم , خدایا شکرت و خانم شفایی مهربونم ( به قول بچه ها بانوی مهربونی ها ) خیلی ممنونم
دارم حس میکنم زنده ام
و انگاری تازه دارم زندگی میکنم

مانی 20 مهر 1395 ساعت 02:14

چقدر این کارگاه عملی سبکها و مهارتهای ارتباطیتتون خوبه خانم دکتر
خیلی خوشحالم باهاتون آشنا شدم و تو کلاسهاتون هستم
خییلی ممونم خوب مهربون ما

f , n 20 مهر 1395 ساعت 02:11

از این کارگاه عملیتون خیلی ممنونم
فضای ضمیمی و دوستانه
تکنیک های عالی واسه مهارت بین فردی و درون فردی
دوستتون دارم

... 20 مهر 1395 ساعت 02:07

خواستم خیلی ازتون تشکر کنم ، حس میکنم با خدا با خودم و با دنیا آشتی کردم

خردبخش 31 اردیبهشت 1395 ساعت 22:04

خانم شفایی بزرگوار از مشاوره های عالیتون
از کتاب نور عشق که فوق العاده بود و به واقع نور عشق به دل می تاباند
از کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام واقعا ممنونم ، همیشه عالی هستید ، عالیتر باشید ان شالله
از آشنایی با شما بسبار شاکر و خرسندم
موفق باشید

آلا 31 اردیبهشت 1395 ساعت 21:43

خانم شفائی عزیزم سلام، چند ماه پیش وقتی از من خواستین لیست داشته هام رو بنویسم، 14 مورد پیدا کردم. ولی امشب که خواستم بنویسم تا الان 43 مورد یادداشت کردم. براتون آرزوی سلامتی و موفقیت خیلی خیلی زیاد توی کارتون دارم. شما به من انرژی و شادی دوباره دادین.

نیلوفر 18 شهریور 1394 ساعت 22:28

چقدر خوشحالم با شما و سایت پر بارتون آشنا شدم
بسیار عالی و ممنونم

موفق باشید و پاینده

رضا دوست 20 خرداد 1394 ساعت 20:06

ممنون از این خونه قشنگ و ساده و بی ریا
حس خلوص و پاکی و آرامش می ده
موفق باشید

واحدی 20 خرداد 1394 ساعت 20:04

چه پیام خوش آمد دلنشینی
چه حس خوبی
متشکرم

مشفقی 24 اردیبهشت 1394 ساعت 16:13

سایت زیبا و مفیدی دارید
عاقبت بخیر شوید
متشکرم

سادات 24 اردیبهشت 1394 ساعت 16:03

من ؛ تو ؛ ما
همراه با هم
تا فتح قله ها

چه پیام قشنگی خانم شفایی مهربون دوست دارم ، متشکرم

سارا 30 فروردین 1394 ساعت 09:14

به نام خدای خوبی ها
سلام خانم شفایی خیلی دوستتون دارم و از خدا ممنونم که در این مقطع از زمان با شما آشنا شدم براتون آرزوی بهترین ها رو دارم و امیدوارم سالی سرشار از خوبی رو به لطف خدای مهربون برای خودتون بسازید

... 19 اسفند 1393 ساعت 09:35

ایشالله همیشه فاتح باشی و فاتح بمونی
فاتح مهربون و صادق و دوست داشتنی

وفایی 26 بهمن 1393 ساعت 08:26

دلم میخواست پیشتون بودم و دستای پر مهر و محبتتون و با عشق و با همه وجود میفشردم
دو سال پیش تو بدترین شرایط زندگیم ، چطور با عشق و بی منت کنارم بودی و با مشاورات خوب و مهربونیات و انرژی هات مثبت جان دوباره به روحم و به زندگیم بخشیدی

نمیدونم چی بگم و چطور بگم ، فقط خدا رو شاکرررررم بابت همه چیز و بابت این همه لطف و دوستی

نیلوفر 19 بهمن 1393 ساعت 15:59

عالییییی بود مثل همیشه

قهرمانی 19 بهمن 1393 ساعت 10:31

الهی عمرت ، روحت ، سیمرغت، قاف عشقت و ... همه نورانی نورانی نورانی به نور السموات و الارض

ناهید 13 بهمن 1393 ساعت 21:45

سلاااااام
پیش بسوی قاف عشششششق
فاتح قلبم

حسینی 30 دی 1393 ساعت 09:50

الهی که به قله ها برسیم و پرچم فتحمون بالای قله باشه
قله عشششق

مینا 25 دی 1393 ساعت 09:24

پر کشیدن تا قاف عشق
چه جالب ، خدا جون بال بهمون بده تا بربکشیم پیش خودت

ghasemi 24 دی 1393 ساعت 10:08

خدایا کمک کن تا رسیدن بهت ، قاف عشق محکم قدم برداریم

عاشق پرواز 23 دی 1393 ساعت 11:21

آره واقعا
بیبایم تو دلامون شوق رسیدن و پریدن تا اوج پر بکشه

افلاکی 23 دی 1393 ساعت 08:53

از خدا می خواهیم تا بهترین راه و مسیر و نشونمون بده .واسه رسیدن به قاف عشق
یعنی خود خود خودش

falah 23 دی 1393 ساعت 08:24

مرغ دلم هوای تو دارد یا رب ....

soha 22 دی 1393 ساعت 22:02

آیا هرگز تو را آرزوی آن نبود که روزی مرغ دلت از قفس نفس رهایی یابد و بر هوای رضای حق به پرواز آید؟...یکی از عارفان گوید: قفس قالب است و امانت جان مرغ، پر او عشق، پرواز او ارادت،افق او غیب... هر گه که مرغ امانت از قفس بشریت بر افق غیب پرواز کند، کروبیان عالم بالا، دستها به دیده خود بازنهند! تا از برق این جمال، دیده های ایشان نسوزد! (خواجه عبد الله انصاری)

طناز 21 دی 1393 ساعت 11:12

قاف عشق ...
چه قشنگ

سلاممم خوب مهربون 21 دی 1393 ساعت 10:54

می دونید فاتح قلب هایید ، عاشقتونیم

سلام خانم شفایی 21 دی 1393 ساعت 10:30

از مطالب خوبتون و خود مهربونتون خیلی استفاده می کنیم و خیلی خوشحالیم ، ممنون ازتون

سوسن 21 دی 1393 ساعت 10:01

خدایا ما را فاتحان قله عشق خودت کن ، آمین

طاهری 21 دی 1393 ساعت 09:07

چه تعبیر زیبایی سیمرغ ، مظهر خردورزی و خردبخشی

مهیا 19 دی 1393 ساعت 22:47

چقدر خوشحالم
ممنون از این که این همه خوبید ، مواظب مهربونیاتون باشید

رضایی 19 دی 1393 ساعت 22:42

انشاءالله مثل شما بشیم رها و آزاد و رضا
ممنون که این همه وقت برامون میذارید عزیز

محمدی 19 دی 1393 ساعت 22:40

چه نوری ، چه طلوعی
مبارک باشه خانم مهربون نورانی

محبوبه سلیمانی 19 دی 1393 ساعت 19:26

بیایم بشیم سی مرغ ،تاشیم سیمرغ وپربکشیم به قاف عشق...

Sara 19 دی 1393 ساعت 17:26

ان شاءالله با هم به سوی عشق پر بکشیم...

بسیار زیبا
موفق باشی

گلی 19 دی 1393 ساعت 17:07

به یاریش، به یاریش
به یاری خدا ان شالله همیشه شاد باشید و مستدام
ممنون از همه چی خانم شفایی عزیز

آسیه 19 دی 1393 ساعت 17:05

سلام ، ان شاالله ، با یاری خدا
اوج بگیریم ...

میترا 19 دی 1393 ساعت 14:42

ممنون که خبر دادید
ان شالله همیشه موفق باشید
چه کار خوبی کردید
عیدتوووونم مباااارک

غزاله 19 دی 1393 ساعت 14:29

به به
مباااااااااااااااارکه
چه تقارن قشنگی ، بامید موفقیت های عالی

زهرا 14 دی 1393 ساعت 16:07

خدا کنه همیشه صلوع داشته باشیم و اوج

مریم 9 دی 1393 ساعت 19:52

به امید خدا... مبارک باشه

نیوشا 7 دی 1393 ساعت 15:57

بسم الله

شکر و خوشحالم خانم شفایی عزیز

منتظر خبرهای خوش بعدی هستیم ان شالله

شبنم 7 دی 1393 ساعت 15:46

سلاااااااااااام
خانم شفایی مبارک باشه
بامید موفقیت های روز افزون

مطهره 29 آذر 1393 ساعت 23:55

بسم الله

سلام 29 آذر 1393 ساعت 23:34

به به ....بسم الله .... بریم که پر بکشیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد