فاتحان

فاتحان

با فتح لحظات امروز ، فاتح لحظات فردا شیم...
فاتحان

فاتحان

با فتح لحظات امروز ، فاتح لحظات فردا شیم...

مقایسه ممنوع، شکر



نظرات 3 + ارسال نظر
رز 18 شهریور 1394 ساعت 21:48

خیلی مشتاق شدم فایلهای صوتی خانم دکتر شفائی رو شنیدم.
مطالب عالی با بیانی شیوا و دلنشین

سلیمانیان 18 شهریور 1394 ساعت 21:47

سلام به استاد گرامی ..

خانم شفائی انشاءالله که عاقبت به خیر بشید .
نکات بسیار مفیدی را اشاره فرمودید

رنگ خدا 18 شهریور 1394 ساعت 21:41

سلام خانم شفایی
ممنوم از فایل های آموزنده اتون
ما دایم در خال مقایسه با دیگران هستیم .

نکته : من باید خودم را با خودم مقایسه کنم . یعنی امروزم را با دیروزم مقایسه کنم و راضی باشم و از زندگی و زندگی کردن لذت ببرم .
روزی به دنبال ما می دود ؛ آرام باشم و

آرامش
سپردن دل به دست خداست.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد