فاتحان

فاتحان

با فتح لحظات امروز ، فاتح لحظات فردا شیم...
فاتحان

فاتحان

با فتح لحظات امروز ، فاتح لحظات فردا شیم...

واقع بینی



نظرات 7 + ارسال نظر
نبوی 18 شهریور 1394 ساعت 22:43

خانم شفائی سلام عرض میکنم
وازدرسهای زییاتون ممنون.
شیرینی بیان شمابه دل آدم میشینه.


ازصحبتهاتون این نکته رویادگرفتم که وقتی به دیگران کمک میکنم بایدکریمانه وبا بزگواری باشه وچشم داشتی نداشته باشم وباورکنم که این نیکی وکمک اول ظرف دل خودمو زیبامیکنه .

نکته دیگه ای که یادگرفتم اینه که روداشته های خودم تمرکزکنم

که اول تووجودخودم خدا چقدرنعمت قرارداره

وبعددتوزندگیم وحتی اونارولیست کنم وبشمرم وشکرکنم

وظاهرزندگی دیگران روباباطن زندگی خودم مقایسه نکنم تادرنهایت درزندگی به آرامش برسم.

آزاد 18 شهریور 1394 ساعت 21:35

سلام یه شما استاد

از درس های شما نهایت استفاده را بردم

پاییزی 18 شهریور 1394 ساعت 21:29

از شما هم که منت گذاشتید با مشغله فراوان قبول زحمت کردید
بسیار بسیار سپاسگزارم
خیلی مباحث عالی بود

فاطمه 18 شهریور 1394 ساعت 21:23

شکر و ممنون بابت درس های زیبا که شیوا و دلنشین که مطرح کردید .
صداتونم آرام بخشه و به دل می نشینه
خیلی ممنونم

گل یاس 18 شهریور 1394 ساعت 21:19

خانم شفائی عزیز لحن و کلام شما بسیار آرام بخش و مطالبتون بسیار کاربردی هست .
از شما تشکر می کنم که لطف می کنید و ما را لایق می دونید .

عاطفه 18 شهریور 1394 ساعت 21:17

سلام خانم شفایی عزیز
جدا از اینکه روانشناس بسیار توانایی هستید
خدا یک لطف بزرگ هم به شما کرده و اون صدای بسیار زیبا و دلنشینی هست که یه شما داده شده که واقعا تاثیر حرف هاتونو چند برابر میکنه
دستدار همیشگی شما
عاطقه

مددی 6 مرداد 1394 ساعت 18:49

خانم شفایی ازبیان زیبا وکلام دلنشینتان سپاسگزارم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد