فاتحان

فاتحان

با فتح لحظات امروز ، فاتح لحظات فردا شیم...
فاتحان

فاتحان

با فتح لحظات امروز ، فاتح لحظات فردا شیم...

مرکز خدمات روانشناسی و مشاوره (1393/3/23)


خوب مهربون سلام
در حال حاضر واسه انجام خدمات مشاوره (حضوری و تلفنی :برای دوستان شهرستانی و خارج از کشور) در این مرکز در خدمتتون هستم.

آدرس : خیابان ولیعصر ، نرسیده به میدان ونک ، نبش خیابان 18، پلاک 1313،  طبقه 3 ، واحد 5
تلفن :  88203435 -88203536
مشاوره تلفنی :  با شماره های مرکز 


 
نظرات 29 + ارسال نظر
نفیسه 27 فروردین 1396 ساعت 16:25

سلام خانم شفایی عزیییز
من تا چند وقت پیش میومدم پیشتون
دلم واقعا براتون تنگ شده
همیشه دلتون خوش باشه الهی :-*

باران 26 مهر 1395 ساعت 16:01

سلام خانم شفایی یا همون نداجون عزیز.

انقد دوستون دارم که حد نداره..
شما ی بار حامی من شدید و تو ی بحران تو خوب شدن حالم خیلی موتر بودید..
من دنبال ی مشاور حاذق بودم و اقای فرهنگ شمارو معرفی کردن..

خیلی گلید و خیلی ممنونم

زیبا 26 مهر 1395 ساعت 15:59

الان سبک شدم
ی عالم بوس برای شما
از خدای مهربون و خوبم می خوام که شهود و عقلانیت و .... شما را در فعال ترین حالت قرار بده تا بهترین آرامش بخش و هدایتگرم باشد

سارا 26 مهر 1395 ساعت 15:58

به نام خدای خوشگلم
سلام
شاید بخندید شاید تعجب کنید یا هزاران شاید دیگه فک کنم پیام هام خونده باشید یا انرژی من دریافت کرده باشید بانوی زیبا و مهربون
می بوسمتون و براتون آرزوی شادی دارم من که خیلی خوشحالم الان دیگه مطمینم که با این مسئله کنار آمدم و این به همریختگی
هدیه خدا به من بود تو این چند روز و این آرامش هم باز هدیه خدا به من بود شاید عجیب باشه ولی من الان خیلی آرامش دارم و این آرامش و دوست دارم چون دست و پا زدم تا به دستش آوردم خوشحال چون خدا قبل شروع به من درس خوبی داد خیلی دوستون دارم شاید الان دو تا شاخ از تعجب در آورده باشید شاید اگه از تکنیک ها زود تَر استفاده میکردم و مقاومت نمی کردم أصلا پیام نمی زدم ولی مطمینم حکمتی درش بود شاید ی درس یا نشانه برای شما برای من که خیلی عالی و خوب بود حداقل این بود که همان چیزی می شود که من می خوام مگر اینکه حکمت خدا در آن نهفته باشه که من بنده از درکش عاجزم بوس بوس بوس برای بهترین دوست آرزومند آرزوهاتون هستم امیدوارم آرامشی را که خدا جون به من ارزانی کرد به شما و تمام بندگان دیگه خدام عطا بشه
شبتون به شیرینی شکلات و قشنگی مهتاب نمیدونم چی ها نوشتم ولی تخلیه نوشتاری شدم

روح الله خدایش واحد 26 مهر 1395 ساعت 15:55

سلام خانم دکتر سال نورابه شما وتمامی همکارانتان تبریک وتهنیت عرض می کنم ان شا الله در سایه سار اهل بیت موفق باشید

حسینی فر 31 اردیبهشت 1395 ساعت 22:26

هر کس ازم میپرسه مشاور خوب میشناسی ، میگم عالیشو میشناسم
فقط : خانم شفایی گل ناز مهربون
فدااااتون شم که اینقدر خوبید و مهربون

آلا 31 اردیبهشت 1395 ساعت 22:17

خانم شفائی عزیزم سلام، چند ماه پیش وقتی از من خواستین لیست داشته هام رو بنویسم، 14 مورد پیدا کردم. ولی امشب که خواستم بنویسم تا الان 43 مورد یادداشت کردم. براتون آرزوی سلامتی و موفقیت خیلی خیلی زیاد توی کارتون دارم. شما به من انرژی و شادی دوباره دادین.

ریحانه 21 تیر 1394 ساعت 16:20

سلام.دوست دارم باهاتون اشنا بشم.اما دقیق نمیدونم چطوری؟

... 19 اسفند 1393 ساعت 09:28

داشتیم جدا می شدیم و وضعیت بحرانی شدید و بدی بود ، خانم شفایی عزیز خیلی ازتون ممنونم از اینکه تو اولویت ما رو قبول کردید و این همه برامون وقت گذاشتید و از اون تنش و بحران به آرامش رسیدیم و داریم پیش می ریم
عاقبت به خیر شین ان شالله
همینطوری که دلهای ما رو شاد می کنید ، خدا دلتونو شاد شاد کنه ایشالله
بازم ممنوووونم

... 19 اسفند 1393 ساعت 09:22

سلام خانم شفایی بزرگوار
واقعا ممنونم از مشاوره و راهنمایی خوبتون
سه ماه بود تو نوبت بودم تا بتونم پیش شما بیام ، تو اینمدت چند تا مشاوره دیگه رفتم ، اما نه تنها دچار دو گانگی ، بلکه چند گانگی شدم
اما شما با صبوری و آرامش و با انرژی های خوب و مثبتی که به آدم میدید ، با دلایل عالی و کافی ، خیلی کمک عالی بهم کردید
واقعا ممنونم ، دعاتون میکنم

نفیسی 21 بهمن 1393 ساعت 09:57

من خودم کارشناسم و تدریس می کنم ، اما بقدری متعجب شدم که ظرف 5 دقیقه قشنگ من و شخصیتم و برام گفتید
از این همه تجربه و تخصص قشنگ خوشحالم
از دکتر فرهنگ و دکتر دوایی هم بخاطر معرفی شما ممنونم

هما 5 بهمن 1393 ساعت 09:25

مشاوره هاتون حق خواهری بود و حق دوستی که ادا کردید وگرنه زیر این سقف بزرگ آسمون مشاور زیاده و خبری از مشاوره نیست!!

امیدوارم همیشه خدا فرشته هاشو برای راهنماییتون بفرسته با طبقی از نور و رحمت.

صبا 1 بهمن 1393 ساعت 10:08

فقط بگم ممنون ممنون ممنون
قکر کنم آسمونی هستی که الان رو زمینی واسه ما ...

حسینی 30 دی 1393 ساعت 12:57

با دیدنتون خیلی آروم شدم ، یه حس آرامش خوبی و بهم منتقل کردی
خیلی خوبم و آروم ، باورم نمیشد
ممنونم

آشنا 26 دی 1393 ساعت 11:51

من خیلی دیر اعتماد و سخت اعتمادم ، تو این سالها جز مشاور و روانپزشک خودم که باهاشون خوب بودم ، کسی و قبول نداشتم ؛ از سالها پیش اسم شما رو تو کلاس های آقای فرهنگ شنیده بودم
تا این سمینار اخیر که دیدم ایشون هنوز تنها مشاوری که تایید میکنن و قبول دارن شمایید : خانم شفایی

با اینکه برام خیلی سخت بود ، اما جون تو این تصمیم گیری مهم مونده بودم
اومدم ؛ باید بگم حقا و انصافا دکتر فرهنگ بیخود نیست که شما رو معرفی میکنند ، موفق باشید ، خوشحالم

مینا 25 دی 1393 ساعت 09:10

خانم شفایی عزیز میدونم مسولیت سنگین و سختی دارید
خدا بهتون توان بیشتر بده
خیلی ممنونم که اینطوری با عشق دوستمون دارید و پیگیری می کنید و کمکون
واسه همه کمک های خوبتون متشکرم

falah 23 دی 1393 ساعت 08:29

خوشحالم از دیدن و آشناییتون
خدا مثل شما ها رو زیاد کنه

سلااااام خوب مهربون 21 دی 1393 ساعت 10:50

خواستم بگم خیلی خوبید
خیلی ممنون ، خیلی ممنون ، خیلی ممنون

شهین 21 دی 1393 ساعت 10:18

50 سال با غم و ناراحتی سکوت کردم و تحمل کردم ، از وقتی اومدم پیشتون خیلی سبک شدم ، تونستم کارها و حرفهایی که سالها نمی تونستم به همسرم بزنم ، با کمکتون انجام بدم
خیلی سبک شدم و انگار در شادی داره به روم باز میشه
اون رابطه سنگین ، خیلی بهتر شده و میتونیم باهم حرف بزنیم و فکرشم نمیکردم
خیلی ازتون ممنونم

صدری 21 دی 1393 ساعت 10:13

از اولین باری که سنجش کارآمد اومدم پیشتون ، و تو این مدت که واقعا بعد از اون حالت برزخی ؛ در زندگی و دنیا به روم باز شد
اومدم فقط بهتون بگم خیلی ازتون ممنونم ، همیشه و همه جا شما خانم شفایی عزیز و دکتر فرهنگ و به اسم دعا میکنم که نجات بخش زندگیم بودید
خدا رو شکر شکر شکر
ازتون ممنون ممنون ممنونم

رضا 21 دی 1393 ساعت 09:06

به بن بست رسیده بودیم و قرار بود با همسرم توافقی ازهم جدا شیم، بعنوان آخرین راه و ناامید ، اسم شما رو تو برنامه های آقای فرهنگ شنیده بودیم ، گفتیم بیاییم پیشتون
فکر نمی کردم تو این مدت کوتاه و سه جلسه اینقدر زندگیمون عوض شه و تغییر کنه
خدا خیرتون بده
ازتون ممنونیم

طاهری 21 دی 1393 ساعت 09:02

خواستم ازتون خیلی تشکر کنم، با همون یک جلسه خیلی نگاهم و حال و هوام عوض شد

میترا 19 دی 1393 ساعت 14:40

سلاااااام خانم شفایی مهربون
چقدر خوب شد که خبر دادید
ممنوووونم که دوباره پیداتون کردم
عیدتوووون مبااااارک
ان شالله هرچی از خدا می خواین بهتون بده ، الهی آمین بحق این عید

غزاله 19 دی 1393 ساعت 14:37

ممنون
ممنون
ممنوووون
خیلی خوووووبم ، خدایا شششکر
خانم شفایی مهربون ممنون از اینکه باهاتون اینقدر خوبم و آروووم

فاطمه 16 دی 1393 ساعت 11:33

خانم شفایی عزیز سلام
خواستم ازتون خیلی تشکر کنم
من 26 ساله ازدواج کردم و 26 مشاور و روانکاو رفتم ، دومین جلسه است که پیشتون اومدم
خیلی ممنون که اینقدر خوب فهمیدین و درکم کردید

... 14 دی 1393 ساعت 16:53

خودم و خانواده ام و نجات دادید ، همیشه دعاتون میکنم

مریم 14 دی 1393 ساعت 16:46

اینقدر خوب و اثرگذار بود که هرکی ازم مشاور خوب می خواد ، شما رو معرفی می کنم ، ممنونم خانم شفایی عزیزم

سهیلا 14 دی 1393 ساعت 16:35

خیلی خوبین خانم شفایی عزیز، نمیدونم چطوری تشکر کنم

زهرا 14 دی 1393 ساعت 16:12

از مشاوره های خوبتون ممنونم ، نه تنها حالم خوب شد و زندگیم تغییر کرد ، بگم که برخورد اول و لحظه اولتون عاااالی بود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد